Marion kom på besøk...

 Det var en gang en dame på KID som kom til meg og sa at jeg hadde en fin blogg, og siden har hun vært en av mine beste venner, som gir og tar inspirasjon og det er hygge i hvert sekund når vi er sammens.
 Jeg stjal nemlig ideen om fana med rundfelling av Marion.
også fikk jeg gave!!! snille, søte Marion har strikket en lue til meg, og på den står det " Dramaqueen" hihi
Jeg får gi dere en enkel forklaring på den:
det er bedre å være en smule "gal" og dramatisk enn å være kjedlig og helt A4,ingen er perfekt.

Comments

Marion said…
Men du fortjente jammen meg gave også da med alt det garnet du donerte til meg! :D Snilleste!
Birgitte said…
Så heldig du er som har fått deg så kul lue!
ANNEPÅLANDET said…
For noen herlige bilder av dere i de fine fanagenserne!!!
månestråle said…
Fantastiske bilder av dere. Superflotte:) Genserene også. Ha en strålende uke:) Klem.
Marianne said…
Så flotte bilder, nydelige fanagensere:)
Liker bloggen din godt og legger meg til som følger:)
Hilsen fra Marianne
Siren said…
Så herlige bilder av dere i fiiine gensere! Og hun har jo helt rett - du har jo en fantastisk blogg:) OG bedre med litt drama enn ingen, hehe:)
Monstermønster said…
Så kule bilder! Og så gøy at dere ble kjent på den måten! (Og for en gave du hadde gitt Marion, sinnsykt mye fint!)
Elisabeth said…
Så morsomt med venninnetreff, og så er dere veldig stilige sammen i de genserene....
Strikkeglede said…
Fine luer, fantastiske fanagensre, flotte damer og rett og slett en veldig fin blogg :-)
LIVS LYST said…
Så koselige bilder! Og så herlige gensere. Rundfelling på en sånn genser var kjempe fiiiint!

Popular Posts