Jeg er en heldigris:D

I dag ble jeg vekt av C som lo og lo,til slut lo vi begge to.
Kort stund etter på fikk jeg telefon av barndomsvenninen min som jeg ikke har sett på snart 13 år om at hun var i nabolaget på et seminar og lurte på om vi kunne treffes,klart det...

på vei til "møte plassen" måtte jeg gå gjennom et "kjøpesenter" hvor jeg og Marion var for første gang på strikke kafè i går, det var utrolig koslig,selv om det ble lite strikk så fikk jeg jabbet litt med hennes sjarmerende 2 åring også kjøpte vi oss et par lodd.

Men siden 2 åringen var trøtt og jeg trodde at Hr. D ledd av frustrasjon av barnegråt hjem så gikk vi ganske tillig der ifra så vi fikk ikke med oss lodd trekkningen.

Men i dag kom det en dame løpende etter meg med premien,det var en bok,veldig fin bok.

og da jeg møtte venninden min fikk jeg 2 søte  lip gloss .

så 1000 takk til en av mine lokale garnbutikk NØSTE og Marion som er så søt og snil og ble med meg på strikke kafè, og Iza



Comments

Marion said…
Wow! Fikk du premie å du da! Så arti!!! Vi må nok tebake ja;) hihihihi
Håper uka fortsette så bra som deinn har starta da ;)
Klem
Frihet said…
Så gøy å vinne!!!
Gratulerer!!
Søte lipgloss.
Cathrine Aksnes said…
hedlig du e da :) å sååå fin vest C har på under her :)
Judith said…
Heldiggris ja, det er ei fin bok:-)
Vilma said…
ja , du er en heldig JULEGRIS Daria , haha :-))
Anonymous said…
Kjempe fin blogg du har:) Koselig å høre at det er flere som liker å drive med håndarbeid:)

Popular Posts