lilla ulldress



Jeg ble spurd om jeg ikke kunne strikke et slik dress til dattren av  et vennepar av oss,de ville at den skulle bli i alpakka og være lilla.

og vips så ble det en dress til ,dette er dress nr 3 som jeg har strikket og jeg har ikke blitt lei av mønstret  ennå, så jeg må nok få pinner i sving og lage en til min lille C også,slik at småfolke holder seg varm i vinter.

den er strikket i drops sin alpakka på pinne 3.5 i str 2 år.
det gikk med 400g alpakka
og møstret er selsagt fra nøstebarn.

POZDROWIENIA DLA MARTY OD CIOCI <3

Comments

Marion said…
Kjempefiiin!
Så klart må C ha en sånn ein te vintern!
Synes du det gikk bra å strikk i alpakka? ;)
Så fine knappa du hadd den, kor e dæm kjøpt?!
Komadyret said…
Knallfin dress i nydelige farger. Jeg tenker også på at nå må jeg snart begynne på enda en dress slik at lillejenta har til barnehagestart.......
Inger said…
Superfin dress som kommer godt med når høsten og vinteren melder sin ankomst :) Holder på med en jeg også.

Ha en fin søndag og en fin, ny uke!
Dronning Maud said…
Så flott dress!!!
Ja det stemmer at det er drops sin flettejakke jeg har strikket;)
...Anja... said…
Nydelig dress med morsomme knapper. Så flink du er :)
Elisabeth said…
Skikkelig fin i lilla striper altså :)
Mirdiz said…
Nydelig! :)
Den blir så fin i striper! :)
Hanne said…
Kjempe flott. Jeg er så imponert over at du har tålmodighet til å strikke så mange ting i samme mønster. Det der blir jo kjempe deilige dresser til vinteren. Er nok en motivasjon å masseprodusere slike nyttige plagg som holder små kropper varme :)
H. said…
Nydelig dress :)
Frihet said…
Flinke flinke deg!! Nydelig dress i flott farge!! Og lille jenta er nå supersøt!!
Randi said…
Kjempefin og herlige farger.
Tror jeg må prøve å forstørre det mønsteret så jeg kan strikke en til 4 åringen min til vinteren, de er jo bare helt herlige!
Mette said…
Ja, den dressen er ein vinnar. Ein drøm i lilla :-)
Monstermønster said…
Lilla er superfint! Og de stripedressene kan man bare bli i godt humør av.

Popular Posts