RED med rundfelling, huh og heldigvis for det!!!!!





Hanne skrev i det siste innlegget at hun hadde lyst på en rød fana, og det var nok for meg.
Jeg måtte nemlig ha en rød fana!!!

Jeg har brukt den forrige koften masse, har nesten bodd i den,den er super god og varm til slike vinter dager som er nå, så det måtte en til.

denne gang ble det strikket i lanett på pinne 2.5 jeg brukte sandnes sin oppskrift uten å endre så mye på den,de er veldig store i str. siden det er egentlig beregnet på sisu.

jeg er super fornøyd,vurderer faktisk å "ønske" meg en i hvitt og brunt, i alpakka så kroppen min holder seg god og varm ( det er kjempe kaldt da jeg tok bildet,men en må lide for bloggen,ikke sant?)

Comments

Marion said…
Kjempefin genser på fin ung dame! <3 Du strikker da så forferdelig fort også da!
Ullgensere må man ha nå om dagen! Kjempefin Fana du har strikket og veldig smart å strikke med rundfelling!
Randi said…
Den var fin! Fana med rundfell har jeg ikke sett før men det var kjempefint! Kunne tenkt ,eg å strikke det til jentungen jeg men den finnes kanskje ikke i barnestr.?
Unknown said…
Den var bare helt utrolig lekker .-)
Mette said…
Nydeleg genser!!!! og veldig kledelig til deg.
Beate said…
Så flott!
Den var nydelig i rød og med rundfelling!
Beate said…
Jeg er glad du er tilbake å blogger! Har savnet aktivitet på den fine bloggen din! Å ja, ull er gull :)
Monstermønster said…
Oioioi! Vil ha!

Superfin til deg!
to vrange said…
Oi, den var skikkelig flott! VIL HA!!! Rundfelling er supert, det liker vi! :)
Renathe said…
Wow DU og genseren er nydelig.. ble litt sånn "må ha" her også nå ja.... :)
lise said…
Wow - vakker!
Kasia said…
WOW! fantastyczny! beautiful knitpiece and you as well on this photo, all the best in the Year from France, kasia***
Bente said…
Denne genseren var nydelig!
Frihet said…
WOW Så flink du er!!! Å ja både deg og genseren var nydelig!!
Iryl said…
Kjempefin fana!
Hanne said…
Åhhhh du altså, den var heeeeelt nydelig. Nå fikk jeg lyst på en rød fana igjen. Bra jeg ikke har kvittet meg med sisuen da. Hvor mange nøster brukte du? Nyyyyydelig til deg :D Morro å kunne inspirere hverandre :D
Silje sin blogg said…
Kjempe fin! har aldri sett de slik før;)
Marianne said…
Spændende blog. Jeg glæder mig til at følge med.
Charlotte said…
Haha... Det er sant! Man må lide for bloggen. Dere er veldig fine begge to. Den er sikkert kjempefin i brun og hvit/naturhvit /)
Anonymous said…
Denne ble så fresh og fin!! Herlig med rød. Kunne gjerne tenkt meg maken :-))
Cloudberry said…
Kjempefin og herlige farger!
Sysleglad said…
Kjempefin genser! Forstår godt at du er klar for å flytte inn i den :)
Elisabeth said…
Trenger ikke å si så mye mer enn nydelig!
Anonymous said…
Den ble utrolig fin!!
Hvilken oppksrift har du brukt! Jeg har lyst til å strikke en med rundfelling jeg også, men finner ikke oppskrift......
Klem
Pysselfarmor said…
Fantastiskt vacker!
Siren said…
Å herlighet så nydelig den er! Og så koselig å se deg igjen her inne:) Det var lenge siden! Knallfint bilde og:)
ANNEPÅLANDET said…
Wow! Kjempeflott genser - og du kler den utrolig godt!!!
Miranne said…
Flott gensar på flott modell :o)
LillaManilla said…
ÅÅ! Så fiiin! Har ikkje sett Fana med rundfelling før! Den fekk eg lyst på.. Bur jo faktisk i Fana, så sånn sett hadde det nok vært på sin plass at eg strikka meg ein slik ;)
Strikkeglede said…
Nydelig genser! God söndag!
Utrolig flotte kofter! Er enig med deg, montering er noe herk! :)

Ha en fin dag videre!

Popular Posts