hvor ble det av desember?


Tenk at det har blitt 2018, desember gikk fort for meg og sikkert alle andre frisører.



Jeg har strikket selbu votter til alle nære, men hadde dessverre ikke tid til å ta bildet av de,dessuten så gir ikke mørketiden nok lys til å ta et bra bilde( så et gammelt bilde for duge for denne gang), de beste julegavene skal jo varme!!!

Jeg har en jente på 7 år noen husker kanskje bolla pinnsvin, den søte fine babyen har blitt til en sta og bestemt og mål bevist Jente,og hun måtte få en nisselue til neste års turn avslutning, så jeg hadde ikke noe valg enn å lage en, jeg brukte oppskriften "PUTTY" fra Sandnes, garnet er noen rester av sisu,jeg brukte 3 nøster og strikket den ekstra lang slik at hun kan bruke den som skjerf også.  

godt nytt år, må den gi glede,helse og masse kjærlighet til alle!


Comments

Silje said…
Så herli at du er tilbake på bloggen!😍 Ha en god helg fine du❤️

Popular Posts