Lønningsdag...

Denne fikk jeg i posten i dag,så nå spinnes det garn, selv om alle ler av meg og ikke har tro på at det blir noe langvarig hobby,så skal jeg nok bevise de at jeg lærer meg det,sta som jeg er går det sikkert bra.
Og siden alle i rundt meg er gravid eller venter barn så strikker jeg ammeinnlegg, noen små prosjekter må mann ha imellom alle de UFO`ene


Nyttårs fortsette mitt var å ikke bruke noe plastikk poser i år så da fikk jeg til meg denne,kjøpte den på indiska i oslo.


Blått er tingen.




og ikke minst polka dots, et must i hverdagen.


Comments

Hobbyfantast said…
Hei!
Fin blogg du har. Artig å se at det er flere som prøver seg med håndtein. Jeg holder på å øve meg, men forløpig blir det bare effektgarn. Målet er å få til tynt og jevnt garn, det tar nok en stund ;-)
helmineiti said…
Cute shoes :) Your caps were an inspiration, when I made a tiny hat for my little one. I linked your blog in my post, hope you don't mind. :)
Anonymous said…
Lykke til med spinningen!
Anonymous said…
Ammeinnlegg!!! Herlig. Har du lagt mønster selv, eller finnes det noe sted der ute? Skulle gjerne ha strikket noen slike...

Popular Posts