På tide med vår...

Jeg har hundre vis av Ufoer og hver dag lager jeg en ny ufo som bare ligge,denne bleiebukser har vært en ufo i snart 2 år,nå er den ferdig strikket men B har sluttet med bleier for lenge siden, så hva den blir brukt til blir spennende...




Til B sin bursdag tok jeg inn noen greiner av syrin for å pynte med og nå begynner den å få blader,uten for skinner sola, kansje det er vår nå...Jeg gleder meg til vår/sommer,gleder meg til at syrinen blir slik igjen.






Eller så har frø sesongen startet igjen, i fjor handlett jeg alt for mye frø og til slutt ga jeg opp,det ble atl for mye jobb, så i år tar jeg det med ro, alle frø som har blitt kjøpt inn skal rett i jorda i slutten av april,og de som har blitt kjøpt i år er jeg sikkert på at det blir noe av...

i år jeg jeg handlett inn: kornblomster,erteblomster,ringblomster og solsikker.




I fjor var det erteblomster som dominerte i hage,og jo mer jeg plukket av de ,så mer ble det av de,og nydelige farger...

Comments

BirjitB said…
Kjempe fin blogg du har, med masse fine bilder!=) det ligger ein award i bloggen min til deg..=)
Lene said…
Åååå, vår og syriner :)
*sukk* enda lenge til her...

Fin blogg!
Monstermønster said…
Erteblomster, det må jeg skrive på handlelista. De er så vakre.
Inger said…
Å ja - nå gleder jeg meg til vår jeg også! Nå har sola begynt å varme og det drypper fra taket. En herlig tid vi går i møte nå :)
Ha en fin helg!
Anonymous said…
Kjekt å planlegge og drømme om sommer og vakre blomster i hagen. Nå kan våren godt komme snart!

Sikkert noen som har lyst på ullbuksen, du kan jo legge den ut på "Loppemarkdet" som skal være på HB?

Ha en fortsat god helg!
Lena said…
Åh, jeg lengter også til våren! Har sådd mye allerde, de står og venter på å få komme i drivhuset.. Må vel begynne å rydde i dag, da kommer stemningen, fordi om vi har noe enomt med snø enda.. Ha en fin søndag.
Tea Kristin said…
Åååå - det skal bli moro å se bilder av hagen din utover våren og sommeren! Jeg har ikke handlet frø enda, men nå nok i veien om ikke alt for lenge. Vil bare planlegge litt først. :) Jeg har også hatt en lei tendens til å så alt for mye innendørs - blir nok noe i år også, men jeg skal begrense meg masse!! :)

Popular Posts