dykketur til Malta!







Noen ganger undrer jeg hvorfor folk som har så forskjellige interesser i hele tatt møter på hverandre? Jeg kan ikke svømme, Han elsker å dykke,Jeg spiser ikke kjøtt,Han elsker å jakte...Jeg kunne ha skrevet en bok med slike eksempler...

En dag kom Han og sa at vi skulle til Malta,jeg viste ikke hvor det var engang,men kunne tenke meg at det var dykkemuligheter der,så fOr meg lange timer med venting,og venting...pakket noen kjoler og resten med garn,fordi vente = strikking i hodet på meg.

men Malta er en nydelig plass, det er små fargerike balkonger over alt,sjø og båter i alle mulige farver,man blir sikkelig inspirert av alle fargene i rundt seg.

Folk er vennlig og snill og ikke minst så er de lette å kommunisere med siden alle snakker engelsk.

det er så fint her at jeg nesten vurderer å begynne å dykke så jeg får bli med neste år også.


Comments

Popular Posts