BERGEN






En dag i Bergen... selvsagt måtte vi ta fløibanen og nyte utsikten, ta en kopp kaffe før vi gikk vidre til bryggen.




og selv om det regnet stort sett hele tiden så synes jeg at Bergen var en veldig hyggelig by, mange fine plasser å vandre i rundt og se,kan tenke meg at byen er helt fantastisk en fin sommerdag.



og se hva jeg fant i et av vinduene på bryggen,først trodde jeg den var utsoppet men da jeg gikk inn i butikken fikk jeg se at den beveget seg, den var så utrolig fin,og ikke nok med det så var det en stein butikk med de fineste tingene i,noen steiner ble med hjem, dessverre så husker jeg ikke navnet på butikken,men jeg ble helt målløs av den.


Vi var så heldige og ble bedd til Fitjar av noen venner, og været var dessverre det verste regnet ,jeg noen gang har sett, og det sluttet aldri, så mens disse to dro for å hente noen ferske krabber så satt resten inne og strikket, og tilbake til krabbe... jeg trodde virkelig ikke at det var så mye jobb med å koke de og rense de...

uansett vær så var det en utrolig hyggelig tur,jeg hadde vont i magen etter å le så mye, vi ble godt mottatt og bevertet av de beste, Jeg håper at sjansen byr seg til å dra tilbake til Fitjar.

(tusen takk til V og G)





Comments

Popular Posts