Gave:)



denne uken har jeg hatt eksamen både skriftlig og praksis i 2 dager så det har vært litt travle dager i det siste, dagen før eksamen kom min svigermor med en" lykke til" blomster og se så fin den er,herlig potte rose,litt synd at de ikke holder seg så lenge.
også har jeg sydd meg en strikke pose, hvor jeg skal oppbevare mine uferdige prosjekter, nå har jeg kastet meg over en ullbukse til min lille nurk,slik at lille stumpen holder seg god og varm i barnehagen.
og pelargoniene mine blomster ennå,nå er de finere enn det de var i sommer, litt gøy er det fordi som regel bruker de å miste alle side blader i løpet av en kort tid,kansje jeg har fått grønne fingre:)

Comments

Anonymous said…
For en skjønn rose du har fått! Håper det har gått bra med deg på eksamen. Ønsker deg og dine en riktig god helg :-)
Anne said…
Hei du..., og huff ja.... det er noen uker som bare er så litsomme og helt pyton. Heldigvis går det i bølgedaler, og lettere uker kommer sikkert også for deg. Håper det har gått bra med deg. Det er i alle fall deg vel unnt slik som du står på om dagen.

...og snart er det juleferie også vet du...

Klem fra meg.
LindaR said…
Alltid så mye fint å se her inne.
Kommer innom for en klipp på fredag =)

Utfordring til deg i bloggen min forresten.
Mia said…
Nydelige roser fra din svigermor. Selv om de ikke holder seg så lenge, er de vakre alikevel. Fin strikkepose også. Ikke dumt med en varm ullbukse for å holde stumpen varm. Ull er så absolutt tingen, og nå kler jeg meg i ull, jeg også, nesten fra topp til tå...

Popular Posts