inspirasjon...




Etter en kort bibliotek besøk fant jeg noen interiør bøker som ropte navnet mitt, og i de er det 1000 vakre ting som jeg har lyst på,så jeg gleder meg til loppe sesongen starter igjen for da skal jeg være på jakt etter masse fine ting.
Det blir nok riktig hyggelig å blad i disse med levende lys i rundt seg,jeg har nemlig fått en lysestake(den i glass) i posten som kommer helt i fra polen,det er min snille bestemor som har sendt den,siden jeg er så dyktig med å stå opp hver morgen og dra på skolen,slike gaver er så koslig å få særlig når kroppen begynner å bli klar og sliten av å stå opp kl 5 hver dag.
også har jeg lånt meg noen bøker om kjøkken hager og veksthus,og litt om lapper så jeg gleder med til mørket kommer.
ha en fin helg alle sammen:)





Comments

Anne said…
Vakre bilder.

Alle trenger vi noe fint å drømme oss bort i nå og da. Noe å ønske oss og noe å se frem til.

Nå fikk jeg da svar på hvorfor du snakker polsk flytende også. hadde vært koselig å høre mer om.

Kos deg med lillegutt og storegutt og ha en tipp topp helg (med mye god søvn også)

Klem fra Anne.
Skatan said…
God kväll!

Vilka vackra bilder du visar. Härligt med inspiration...!

Ha en fortsatt trevlig helg : )

/Skatan
Mia said…
Nydelig lysestake du har fått av din bestemor i Polen! Og flink er du jo, som står opp kl 5 hver dag. Huh, jeg er jo så glad i sengen min, og trives der lengst mulig om morgenen...

Fine bilder du viser ellers også. Har du lånt boken "Et hus fullt av drømmer", om herregården til Pia Dann? Synes jeg kjenner igjen det øverste bildet. Jeg har boken selv, og i tillegg har jeg sett huset "live", var der på hennes kunstutstilling i sommer. Huset er bare sååå fint, mye flottere enn bildene i boken.
Hulda said…
Så spennende med interiørbøker! Hvilke er det du har lånt?

Popular Posts