Jeg føler meg litt stressa...




Før en dag var jeg på blomster butikken for å handle blomster til helgen og se hva jeg fant, en amarlys,der og da følte jeg meg litt stressa,jeg har jo ikke gjort noe til jul,men fra nå skal jeg starte jakten på julegaver ikke minst vask av hus,jeg har begynnt på julekalenderen til min lile B,jeg skal lage 24 slike og henge de opp på en tråd ved hjelp av tre klesklipere,og ikke minst fylle de med små skatter,jeg kjenner det på meg at jeg begynner å glede meg til jul...

Comments

Anonymous said…
Så søt adventskalender! Denne blir nok sikkert satt stor pris på, ja! Ha ei fortsatt fin helg, Daria!
elin1976 said…
Flott adventskalender. Jeg begynte jakten i går. Men har begynt på julegavene for en stund siden. Her lig å ha kontroll over slike ting. Ha en fin søndag ♥ Elin

Popular Posts