Setesdal




i fjor høst kom det ut nytt blad  fra sandnesgarn , klassikere tema 30, jeg strålte av glede over å ha funnet marius med rundfelling i den ,og ikke minst setesdal, den mønstre går bære opp til str 4 år, og er strikket i lanett, så da byttet jeg ut lanett med billig ull som ble kjøpt på europris for 100 år siden og skulle en gang i tiden bli ullbukser til B ,men utrolig nok ble garnet bare liggende, har dere opplevd det før? og startet på genseren på pinne 3 ( jeg  strikker løst,og strikkefastigheten ble ca 27 m) og den passer veldig fint, den har ligget som en ufo p.g.a skuldren min ,men i dag strikket jeg ferdig halsen, og nå har jeg løst på en til, kofte denne gang, kansje jeg har noe garn liggende?

og til alle dere som kommenterer, tusen hjertlig takk,jeg blir glad for hvert eneste ord fra dere, og jeg er så dårlig på å kommentere tilbake, hos noen av dere får jeg bare masse tall når jeg prøver å skrive noe, frustrasjonen tar over og jeg gir opp, men jeg skal prøve å bli mer "tålmodig" og hvis dere er på raverly så gi et vink, der er jeg super aktiv:) men igjen så setter jeg utrolig stor pris på dere <3 p="p">

Comments

Silje sin blogg said…
Må bare ta av seg hatten for alle de flotte plaggene du tryller frem. Hos.meg vokser bare haugen med uferdige prosjekter, og jeg får de aldri ferdig virker det som!
Komadyret said…
Igjen, en helt nydelig genser. Forstår godt du har lyst på en til....hihi. Tror seriøst jeg må lage meg en til genser til meg selv snart........du frister ;)
touchofvanilla said…
Du har gjort det igjen:)

Denne var bare helt nydelig! Og så fin den ble i brunt:)

Ha en fin helg:)
Elisabeth said…
Herlig i nydelige farger!
Marihøna said…
Herlig genser! Nå fikk jeg lyst på Setesdal også, har jo Marius og Fana fra før...Absolutt nydelige farger!
Merete said…
Nydelig genser og utrolig flotte bilder!
Hanne said…
Åhhh så fin. Du viser frem de nydeligste ting på bloggen din altså. Bildene er også alltid så flotte. Jeg skal strikke en setesdalsvest til julegave og fikk ikke noe mindre lyst til å begynne på den nå.
Siren said…
Aldeles nydelig! For noen vakre bilder! Lenge siden jeg har blogget nå, eller vært inne å sjekket bloggen din. Herlighet så mye fint Marius du har tryllet frem til tross for dårlig skulder! Guriland, du er helt amazing til å strikke altså:) Håper skulderen snart blir god igjen! Klem:)
Mette said…
Utruleg flott genser på ein særdeles flott modell og gode foto. Tar av meg hatten
StrikkePia - Kristine said…
Nydelig genser på en flott modell. Du er så pen!! :-)
Ann Karin said…
NYDLIGE!

Popular Posts