glad mandag, men først litt kaffe ¨loppefunn¨ Hedda fra Figgjo






har du noen gang tenkt over alle de tilfeldighetene som inntreffer deg?

vel... det var en gang, ivrig som jeg er vant jeg nok en budrunde på facebook,  den ble så glemt... noen dager etter på gikk jeg inn på en brukt butikk og en dame kom med det jeg hadde vunnet, selv om jeg hadde helt glemt det, det var desember og jeg var i en arbeids tåke .

hjem ,tok jeg med det, tenkte ikke over det, det var noe som viste seg å være en smør smelter ( jeg trodde at det var sausnebb for å begynne med)  ildfast form og en kakefat...

like etter på fant jeg 4 kopper, og en tekanne...

og med disse tilfeldighetene samler jeg på Hedda fra Figgjo, jeg har blitt veldig glad i det mønstret, og bruker koppene om kongen kommer på besøk og har veldig lyst på en kom te.


Comments

Popular Posts