i bølger blå...


Jeg er en ivrig samler,dette gjelder garn også, og strikker som jeg er, har jeg samlet på garn i mange mange år...
så 2019 er det kjøpe stopp,det er kun lov å kjøpe om jeg går tom midt i en prosjekt...

det er litt godt å innta go stolen, ta frem pinner og finne ro...aller best når alle de andre sover slik at jeg kan telle i fred og ro...

Jeg har en venninne, og når hun teller masker og noen er på besøk så må alle være still, og hvis noen sier noe så roper hun høyt 86,87,88...

Det er henne jeg fikk stolen i fra,hun syntes den var kjempe stygg men hos meg passet den veldig fint.



Jeg har store mengder med lamme ull, New Zealand lammeuld fra Marion R, så rett før jul ble jeg ferdig med winter ripples oppskiften er gratis og det går med ca 120 gram garn så det blir utrolig lett og mjukt teppe, slik en hadde lille N også den gang hun var baby, denne derimot blir en barselgave.


Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å strikke et seng teppe til med selv med dette mønstret.



Jeg har en ny teppe på pinnene denne gang holst sitt lammeull som også er en favoritt,det blir så mykt etter at spinn oljen er vasket ut, anbefaler på det sterkeste.

Comments

Hanne said…
Så nydelig teppe, også så gøy at vi er flere med garnkjøpestopp i 2019. Er lenge siden jeg har kost meg mer med strikkingen så denne kjøpestoppen har gitt meg ny strikkemotivasjon. Finner jo så mange skatter i garnlageret som jeg ikke kan vente med å strikke noe av. Dette blir et herlig strikkeår.

Popular Posts