Uferdige prosjekter

Jeg begynner å ha en del av de,det er liksom så spennende å starte på noe nytt, og av det blir det jo mange "UFO`er" men nå skal jeg skjerpe meg og strikke ferdig alt sammen.



Min aller første prioritet er denne gensern,jeg syns ikke noe om garnet,det er viking sin sokkegarn og jeg har tenkt å ha den liggende på barnehagen til B som reserve genser,men B er jo litt utålmodig når den blir ferdig,han går og sier at det er en " blå nisse" genser og han vil jo gjerne ha den ferdig fort som bare det slik at han blir en Blå nisse
Også har vi jo Marius genser,den blir nok ferdig en vakker dag men ikke ennå...

Jeg har jo en mani på å kjøpe melert garn,og noen ganger er den ikke likefin hjem som da jeg så på den i butikken,men likevel så må jeg få noe ut av det,så nå får tiden holder jeg på å lure min Kjære om at dette er sånn " Militær mønster" slik at de blir brukt



Også Jaywalkers disse skal til meg.
jeg må bare få dette gjort ferdig slik at jeg kan begynne på nye spennende ting som ikke er sååå kjedlig.


Comments

Tea Kristin said…
Det er sååå deilig å bli ferdig med dem da, og da kan du handle inn masse nytt med god samvittighet! LYkke til! :)
Anne said…
Du er at den strikke typen du også ser jeg. Stadig mange prosjekter på gang...

Skjønner ikke hvor dere henter denne tålmodigheten jeg da...
Tone said…
Hmmm, ser kjent ut....Det er jo så kjeeedelig å fullføre gamle ufoer...Men duverden så glad man blir når man endelig får gjort det. Kjempefin pult du har kjøpt, den blir sikkert kjempesøt i hvitt.
Ha en fin uke, klem :-)
Huset i Hagen said…
he, he. Du har noen ufoer du også ser jeg. Veldig fine ser det ut som da! :0) Kjempefin pult i forrige innlegg. :0)

Popular Posts