mine kjøkken gardiner...



denne uken skulle jeg handle noen kjøkken håndklær og sy meg kjøkken gardiner,da jeg kom til stoff butikken hadde de kun røde igjen og ingen blå,det er jo så typisk men i løpet av neste uke skulle de få blå igjen,så jeg får vente til da...




jeg har klipp opp noen potpuri poser som jeg kan ha lavendel i,og gjemme de i alle skap i det nye huset,men det dukker stadig opp noe som hindrer mine planer, denne ganger er det symaskinen jeg vet rett og slett ikke hvor den kan være i fløtte laset, så da må vi vente med det til jeg finner den.




min lille B har iallefall funnet det lille babyteppet sitt som han er så glad i,i fjord var jeg og han på en rund reise i europa og da vi kom hjem var teppet helt sort,men vi har fått det hvitt igjen så nå er begge glad.




ønsker dere en kjempefin helg,tror ikke at det blir så mye blogging på meg,jeg skal nemlig male ferdig syrommet mitt,pusse den ned,i mellom tiden male gjesterommet,dra til ikea,handle vinduer og passe på min lille bror

Comments

Mia said…
Du verden så mye du har på gang da... men det er jo moro med nytt hus og maling, sying og det hele. Håper du får tak i blå kjøkkenhåndklær etterhvert, og jeg gleder meg til bilder og reportasje...

Popular Posts