Nye kjøp...

Vi hadde en helt tom vegg, så da fylte vi den med 2 nye stoler, her blir det godt å sitte å lese avise eller bare slappe av med strikkepinner i hånden.
Men de roper etter nye puter så på mandag skal jeg og min lille gutt handle stoff til de, han skal i barnehagen for første gang på mandag, så her siter en stakkars mor med hode full av tanker,mamma hjertet har det litt vondt for å ikke ha han i rundt seg men det vil nok gå bra etter en ukes til tror jeg, det er bare det å venne seg til det ...



eller så har jeg tatt inn mine pelargonier, etter all det regnet har de mistet stortsett alle sine blader,så jeg er litt skeptisk til å få igjen de til neste år,er det noen med erfaring?

Comments

Anonymous said…
Gratulerer med nytt hus! Gleder meg til å se hvor fint dere får det. Lykke til med lillegutt i barnehagen - det kommer til å gå så fint så :-)
Eva said…
Å sende gutten din i barnehagen er nok verre for deg enn for han :) Han kommer sikkert til å ha det kjempegøy :)
Anne said…
Huff ja, husker den tiden mad tilvenning i barnehage. De første dagene er helt PYTON !! det skal jeg bare fortelle deg. Jeg gikk hjemme å var så redd for at han ikke skulle trives, at han skulle være usikker og lengte hjem.
10 000 tanker og bekymringer i mitt hode også.

Men- tror faktisk det er værst for oss mødre, ungene synes det er ok.
Tiden går raskere også for dem...enn de gjorde for meg som gikk hjemme , kikket på klokka og ventet på hente han igjen.

Dette går helt sikkkert bra. Husk bare at jeg har hatt de samme tankene i mitt hode jeg også, så du må for all del ikke tro du er "snedig" og "rar". Normalt alt sammen. Og trenger du støtte, gi enderlig beskjed.

Klem fra meg sendes til deg. Sakl også tenke på dere to da, når dagen kommer.

(skjønner meg mer på mor-barn tanker enn på blomster...)

Popular Posts